Kotva
V příštích dnech vaříme
Úterý 18.02.2020
Dop. svačina : 
Pomazánka z tuňáka, slunečnicový chléb, zelenina, bílá káva
Polévka: 
Mrkvová polévka s ovesnými vločkami
Hl. jídlo: 
Buchtičky se šodó
Pití: 
voda, čaj s citrónem
Odp. svačina: 
Křehký plátek s Almette, hruška
Středa 19.02.2020
Dop. svačina : 
Tvarohová pomazánka s kapií, rohlík, ovoce
Polévka: 
Rybí polévka s fritátovými nudlemi a zeleninou
Hl. jídlo: 
Krůtí závitek, bramborová kaše
Pití: 
jogurtové mléko, voda, čaj
Odp. svačina: 
Ovocná přesnídávka
Čtvrtek 20.02.2020
Dop. svačina : 
Lámankový chléb s máslem, paprika, polníček, bílá káva
Polévka: 
Hovězí vývar s písmenky
Hl. jídlo: 
Čočka na kyselo, vařené vejce, okurka
Pití: 
tykvík, čaj ,voda
Odp. svačina: 
Pomazánka z májky, houska, ovoce
Pátek 21.02.2020
Dop. svačina : 
Koblížek, kakao
Polévka: 
Kapustová polévka
Hl. jídlo: 
Řezanka, špagety
Pití: 
čaj, voda
Odp. svačina: 
Rohlík s pomazánkovým máslem, banán
24.02.2020
Nezadáno

.

 
 
Mapa webu
A
A
A

Kam směřujeme


V nejbližší době chceme předškolní vzdělávání orientovat šířeji směrem k přírodě, vychovávat děti k udržitelnému rozvoji.

 

Rozvíjet dětskou vnímavost a porozumění dítěte pro svět a přírodu kolem nás:

  • Seznamovat děti s místem, kde žijí

  • Poznávat a prožívat proměny okolní přírody

  • Pokládat základy správného jednání a bezpečného chování v obci i v přírodě

 

Vytvářet v dětech povědomí o rozmanitostech našeho životního prostředí:

  • Přibližovat dětem život na vesnici

  • Poznávat zdější přírodní ekosystémy (les, louka, pole, řeka, rybník)

  • Rozvíjet a užívat všechny smysly dětí v prostředí přírody

 

Osvojovat si zdravé životní návyky a postoje:

  • Podporovat obratnost dětí pravidelným pohybem v přírodním terénu

  • Osvojovat si zásady zdravé a pestré stravy

  • Rozvíjet duševní pohodu dětí prostřednictvím vzájemné spolupráce

  • Rozvíjet žádoucí jednání dětí v péči o nejbližší životní prostředí

  • Získávat poznatky o správném třídění odpadů.

 

Přeměnit školní zahradu na zahradu přírodního typu:

  • Rozmístit ve spolupráci s obcí a rodiči v zahradě nové přírodní prvky

  • Vybudovat na školní zahradě venkovní učebnu

  • Založit vyvýšené záhony pro pěstování zeleniny a květin, postavit bylinkovou spirálu

  • Založit vrbičkové týpí a vybudovat svépomocí hmatový chodníček

 

Spolupracovat na poli environmentální výchovy a vzdělávání s obcí, s rodiči, místními spolky okolními firmami a mateřskými školami v okolních obcích.